Delo z nadarjenimi učenci
ODKRIVANJE NADARJENIH UČENCEV POTEKA PO TREH STOPNJAH:
– evidentiranje (v prvi, izjemoma v drugi in tretji triadi)
– identifikacija
– seznanitev in mnenje staršev
Evidentiranje nadarjenih učencev
Kriteriji, ki jih upoštevamo pri evidentiranju nadarjenih učencev:
– učni uspeh
– dosežki
– učiteljevo mnenje
– tekmovanja
– hobiji
– mnenje šolske svetovalne službe
Identifikacija vključuje naslednja merila:
– ocenjevalne lestvice učiteljev
(učitelji podajo oceno za učenca za različna področja)
– testi:
test sposobnosti in test ustvarjalnosti
(za našo šolo izvaja testiranje Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše Maribor)
Učenec je identificiran , če je vsaj na enem od kriterijev dosegel nadpovprečne rezultate.
Seznanitev in mnenje staršev:
Po identifikaciji učenca se s soglasjem staršev pripravi zanj individualiziran program, ki vsebuje prilagoditve znotraj pouka in obogatitvene dejavnosti, ki jih pripravljajo in izvajajo učitelji.