Skoči na glavno vsebino

Zimska šola v naravi za naše sedmošolce

Spodaj si lahko preberete zanimivosti in pripetljaje ter si ogledate nekaj foto utrinkov nepozabnega tedna, ki smo ga v CŠOD domu Planinka ter na smučiščih Areh in MB Pohorje preživljali naši/vaši sedmošolci. V nekaj stavkih in fotografijah smo vam skušali pričarati delček tega nepozabnega tedna, ki so ga doživeli. Prijetno branje in ogled vam želimo vsi udeleženci.

Ponedeljek, 20.1. 2020 / 1. dan:

Naši sedmošolci se v tem tednu udeležujejo zimske ŠVN z vsebinami alpskega smučanja. Malce prej smo se uspešno nastanili v CŠOD domu Planinka na MB Pohorju. Učenci so že razporejeni po sobah in komaj čakajo prvih smučarskih zavojev, ki jih bomo opravili danes po kosilu.

Odpeljali smo se na bližnje smučišče Areh in po prvih trenutkih negotovosti so učenci pogumno zakorakali, obuti v pancerje, proti smučišču, nesoč vsak svoje smuči. Sledilo je testiranje smučarskega predznanja, na osnovi katerega smo učence razdelili v 5 homogenih smučarskih skupin (vijolična skupina učitelj Primož, temno zelena skupina učitelj Jernej, rumena skupina učitelj Dani, modra skupina učitelj Dušan in zelena skupina učitelj Klemen). Nato smo se po skupinah že učili osnov smučanja oziroma utrdili osnovna znanja. Sledil je povratek v dom, kjer smo se preoblekli in si do konca uredili sobe. Po večerji so učenci spoznavali FIS pravila na smučišču in hišni red v domu CŠOD Planinka, nato pa smo se, opremljeni z lučkami in kapami, odpravili na romantični nočni sprehod v okolici doma. Med potjo smo občudovali lučke v mariborski kotlini pod nami. Ob zaključku dneva so se učenci še pripravili za/na spanje, ponosni in presenečeni, da prvi smučarski zavoji niti niso tako težki, kot si je marsikateri učenec prej predstavljal.

Torek, 21.1. 2020 / 2. dan:

V torkovem jutru nas je pričakal krasen sončni vzhod in jasno nebo, ki je naznanjal lep smučarski dan. Po krepčilnem zajtrku smo se tega dne odpeljali na smučišče na MB Pohorje, kjer so učenci izvajali osnovne zavoje in se učili različnih načinov ustavljanja na smučeh. Prav tako se je marsikdo prvič v življenju peljal s trakom oz. s sedežnico. Učenci hitro napredujejo v smučarskem znanju in kažejo navdušenje nad dosedanjimi dosežki na smučeh. Med smučanjem so učenci na sončku pojedli malico in popili čaj, nato je sledilo nadaljevanje smučanja.

Odpravili smo se na kosilo in popoldanski počitek. Popoldne so se učenci razdelili v skupine. Dve skupini sta imeli pouk, kjer so učenci reševali delovne liste različnih predmetov. Tretja skupina se je odpravila na sveži zrak in preizkusili so se v lokostrelstvu. Vsak učenec je izstrelil ducat ali dva puščic proti tarči in skušal zadeti v sredino. Medtem se je zvečerilo in učenci so imeli nekaj prostega časa pred večerjo, ki so ga izkoristili za druženje in klepet po sobah. Po večerji so učenci 7. A razreda prepevali različne pesmi ob kitarski spremljavi učiteljice Lee – pričeli so s šolsko himno “To smo mi, Kobaleki…”, učenci 7. B razreda pa so se z učiteljico Majo igrali socializacijske in družabne igre z naslovom “zamenjaj prostor”. Čez čas sta se razreda zamenjala. Pred spanjem so se učenci odpravili nazaj v sobe in nekatere učenke so se pred spanjem celo še skupinsko učile. Utrjevale so znanje zgodovine za test, ki jih čaka v šoli prihodnji teden. Jutri pa nas spet čakajo novi izzivi.

Sreda, 22.1. 2020 / 3. dan:

Tudi v sredino jutro smo se zbudili ob krasnem sončnem vzhodu. Pravkar se učenci družijo na zajtrku, nato pa se odpravimo zopet na smučanje. Dobro pripravljene proge, sicer zaradi pomanjkanja snega precej ozke, so nas pričakale, obsijane s soncem in čakajoč na prve zareze smuči. Učenci dobro napredujejo prav v vseh smučarskih skupinah. Gre jim. Uživajo. Radi smučajo. Med učenjem/utrjevanjem smučarskih zavojev smo se okrepčali z malico in se nastavljali sončnim žarkom ob pogledih na megleno mariborsko morje pod našimi nogami. Na smučišču smo srečali tudi veliko naših nekdanjih učencev, sedaj srednješolk in srednješolcev, ki so se danes prišli smučat v okviru njihovega zimskega športnega dne.

Sledilo je kosilo. Učenci se tudi pred/po obrokih urijo v pripravljanju/pospravljanju jedilnice – vsak dan je druga skupina učencev zadolžena za ta opravila. Nekaterim izmed njih le-ta predstavljajo precej zahtevno nalogo, vendar jo s trudom uspešno opravijo. Sledil je popoldanski počitek in čas za pouk, lokostrelstvo in plezanje na umetni plezalni steni, s katero razpolagajo v CŠOD domu Planinka. Po večerji so učenci v skupinah tekmovali v zanimivem kvizu iz poznavanja različnih tematik ter se igrali družabne igre, ki so jih prinesli s sabo od doma. Prešerne volje smo se ob dogovorjeni uri odpravili zadovoljni spat.

Četrtek, 23.1. 2020 / 4. dan:

Teden krasnih sončnih vzhodov se nadaljuje: tudi danes je pogled v dolino pod nami in vzhajajoče sonce v daljavi, navdušujoč. Pravkar zajtrkujemo in se pogovarjamo o izzivih četrtkovega dne. Tokrat smo se odpeljali smučati na Areh. Medtem se je vreme tudi tukaj na MB Pohorju nekoliko poslabšalo in do malice smo smučali v mrazu in oblačnem vremenu, ki pa je trajalo le do malice, nato se je zjasnilo in zopet so bile razmere za smučanje imenitne. Nekatere skupine so smučale na Piskru in Cojzarici in učenci so zares uživali v zelo dobro pripravljenih progah in njihovemu napredku v znanju smučanja. Preizkusili smo se v različnih izzivih, med drugim smo smučali “slalom med živimi vratci”, drsali na smučeh, se vozili vzvratno, skočili na skakalnici…

Sledilo je kosilo, nato pa počitek in druženje po sobah. V času popoldanskih aktivnosti so učenci – tako, kot vsako popoldne do sedaj – reševali delovne liste iz matematike, geografije in ostalih šolskih predmetov, ter plezali na umetni plezalni steni in zadevali sredino tarče z loki. Pred večerjo so se učenci po sobah še dokončno pripravili za program zaključnega večera z naslovom “Pohorje ima talent – sobe se predstavijo”, kjer so učenci pripravili različne točke: zapeli in zaigrali so, govorili smešne vice, povedali basen, recitirali izmišljeno pesmico, zapeli priredbo šolske himne na parodijo zimske ŠVN, ipd. Tudi učitelji smo pripravili kratko točko z zahvalo in utrinki minulega tedna. Ob zaključku večera smo tudi zaplesali v ritmih glasbenih izborov naših učencev v soju disko luči in vse prehitro je minilo druženje, saj so se učenci morali odpraviti k nočnemu počitku.

Petek, 24.1. 2020 / 5. dan:

Prebudili smo se v zadnji dan zimske ŠVN, prav tako sončen in brezoblačen, kot vsi dnevi poprej v tem tednu. Učenci pravkar zajtrkujejo, pred tem pa so pospravljali sobe in si pakirali opremo v kovčke. Vendar, ni še konec – tudi danes se bomo odpravili na smučišče in utrdili pridobljena smučarska znanja doživetega tedna. Zadnji dan smo smučali zopet na MB Pohorju in pogoji so bili odlični. Predvsem v zgornjem delu (vse do Lukovega doma), saj so nas pričakale odlično pripravljene proge, sonček in ravno pravšnje temperature. Nekateri učenci so se s svojimi učitelji smučanja spustili vse do Arene, po progi Zlate lisice, spet drugi so se prvič v življenju peljali s sedežnico, nekateri pa so se naučili vožnje po grbinah in smučanja vzvratno.

Odpravili smo se na kosilo, nato pa je sledil uradni zaključek letošnje zimske ŠVN: zahvala vodji CŠOD doma Planinke ga. Aleksandri, učiteljem Daniju, Dušanu, Jerneju in Maji za podajanje smučarskega znanja, ostalim zaposlenim v domu ter seveda obema razredničarkama 7. A in 7. B razreda ter učitelju Primožu. Nadaljevali smo s podelitvijo diplom vsem udeležencem letošnje zimske ŠVN. Vsak učenec je ob prejemu diplome tudi povlekel srečko – vsaka je zadela 🙂 – majhne pozornosti, ki so jih prispevali nekateri starši. Ob tem se vam zahvaljujemo za prejeta darilca za vaše učence. Vse prehitro je minil nepozaben teden in z avtobusom smo se odpeljali izpred doma CŠOD Planinka nazaj pred našo šolo,  kjer so učence že nestrpno čakali starši.

Obdani z opremo, smučmi, kovčki in z neprecenljivimi spomini smo se odpravili domov k domačim in jim hiteli pripovedovati o pravkar doživetem tednu zimske ŠVN generacije letošnjih sedmošolcev.

Spisal: Klemen Kotnik, pedag. vodja ŠVN

(Skupno 7.327 obiskov, današnjih obiskov 1)