Delo z nadarjenimi učenci

ODKRIVANJE NADARJENIH UČENCEV POTEKA PO TREH STOPNJAH:
– evidentiranje (v prvi, izjemoma v drugi in tretji triadi)

– identifikacija

– seznanitev in mnenje staršev

Evidentiranje nadarjenih učencev

Kriteriji, ki jih upoštevamo pri evidentiranju nadarjenih učencev:

– učni uspeh

– dosežki

– učiteljevo mnenje

– tekmovanja

– hobiji

– mnenje šolske svetovalne službe

Identifikacija vključuje naslednja merila:

– ocenjevalne lestvice učiteljev

(učitelji podajo oceno za učenca za različna področja)

– testi:

test sposobnosti in test ustvarjalnosti

(za našo šolo izvaja testiranje Svetovalni center za otroke, mladostnike in starše Maribor)

Učenec je identificiran , če je vsaj na enem od kriterijev dosegel nadpovprečne rezultate.

Seznanitev in mnenje staršev:

Po identifikaciji učenca se s soglasjem staršev pripravi zanj individualiziran program, ki vsebuje prilagoditve znotraj pouka in obogatitvene dejavnosti, ki jih pripravljajo in izvajajo učitelji.

(Skupno 107 obiskov, današnjih obiskov 1)