Skoči na glavno vsebino

Mednarodna raziskava bralne pismenosti PIRLS

Danes, 18. 3. 2021, je na šoli potekala Mednarodna raziskava bralne pismenosti otrok v starosti okoli 10 let – PIRLS 2021 (Progress in International Reading Literacy Study), ki preverja bralno pismenost v več kot 50 državah po svetu. V raziskavi je sodelovalo 46 učencev iz 4. a in 4. b razreda naše šole. Za raziskavo je na mednarodni ravni odgovorna IEA – Mednarodna zveza za evalvacijo dosežkov v izobraževanju s sedežem v Amsterdamu in mednarodnem koordinacijskim centrom v Bostonu, ZDA. V Sloveniji raziskavo izvaja Pedagoški inštitut. Raziskava je za učence v celoti anonimna. Zasnovana je tako, da meri in interpretira raven bralne pismenosti učencev 4. razreda. Ugotavljajo, koliko in na kakšen način učenci razumejo besedilo, ki ga sami preberejo. Naloge za preverjanje bralne pismenosti imajo naravoslovno in družboslovno vsebino. Na koncu so učenci izpolnili vprašalnik o svojih izkušnjah pri učenju branja.

V raziskavi sodelujemo tudi učitelji, starši in ravnatelj. Izpolnili bomo vprašalnik o okoliščinah, v katerih se je otrok naučil brati.

(Skupno 160 obiskov, današnjih obiskov 1)
Dostopnost